V roce 2020 World Rugby zahájilo světovou kampaň marketingu na příští tři roky pod značkou TRY AND STOP US (zkus a zastav nás), která má oslovit nové hráčky a získat řadu příznivců hry se šišatým míčem, včetně sponzorů. Mezinárodní federace investovala také do webu www Women in Rugby, na kterém je náborové video, plus hodnoty, které zdobí ragby.
Tato kampaň TRY AND STOP US sklízí již nyní úspěchy. Sledovanost videí na webu a sociálních sítí dosáhla 10 milionů návštěvníků. Kampaň se bude stupňovat tak, aby se neustále zvyšoval počet zájemců o ženské ragby pod symbolem UNSTOPPABLES (nezastavitelné).
Vedení World Rugby těší, že celá řada národních ragbyových Unii a Federací se do této kampaně aktivně zapojily.
„Jsme rok před velkými událostmi světového ženského ragby. V roce 2021 se můžeme těšit nejenom na ženský turnaj odhraný na Olympijských hrách v sedmičkách ale i na Světový pohár žen v "15". Je to velká příležitost ke zlepšení obrazu ženského ragby v celém světě a předpokládám, že i v českém ragby," napsal pro ragbyový magazín ceskeragby.cz doma i ve světě uznávaný legendární český ragbista Eduard Krüzner senior.